slob

De enda ljud som lämnat mig idag är ett väldigt plågat "öööööh" och "vad hände igår?". Ja, jag ställde faktiskt den frågan högt till mig själv nu när jag vaknade. Jag blev alltså jättefull igår. Mamma hade rätt, jag måste sluta förfesta hemma vid middagen med vin. Som vanligt kom jag inte in på olearys vilket innebär att jag fortfarande inte ens haft möjligheten att se ryggen av deras dörrvakter. Jag hamnade på etage istället. Fråga mig inte hur men jag vet att jag köpte en öl till rickard och blev lite senare utkastad. Jag vet att jag hängde på maestro. Jag vet att det det är totalt omöjligt att skriva sms på min telefon när man är full, verkligen brutalsvårt. Typ som att få mona salin att klä ut sig till en ost och dansa små grodorna på en kongress. Nej usch, igår var det dåligt! Eller egentligen inte, jag var! Nu ska jag kolla så att jag fått med mig allt hem!

Idag är förövrigt en bra dag, idag fyller nämligen världens bästa tvillingpar år! Ikväll ska det firas, det kommer bli lite roligare, och lite lugnare. GRATTIS! <3


linni
haha du är dålig. och tack!
2009-01-31 • 11:40:32

Olof
tack klasse :D:D:D
http://thecompletetruth.blogg.se/
2009-01-31 • 11:47:32



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0