Vem vill dö när Rosa ler?

Godmorgon! Igår var det fest och idag vaknade jag upp utan den här "vad hände igår"-känslan, otroligt skönt faktiskt. Festen var i alla fall rolig, trots att det var en naturfest höhö. Något jag dock inte förstår är vad som riktigt hände med mig. Det började med förfest här hemma med mamma och pappa, vi satt och pimplade vin helt enkelt. Efter det ner till city jouren, en sexa dansk och trevligt konverserande med tanten som jobbade. Nej gud jag orkar inte berätta allt som hände, i alla fall så hamnade vi hos krille till slut. Helt plötsligt blir jag skittrött, innan klockan tolv! Jag vinglar hemåt och mår dåligt, och när jag kommer hem lägger jag en pizza, dock inte på golvet utan välplacerat i en påse! Varsågod för den informationen! Men, jag frågar mig hur det gick till, allt jag drack på festen var liksom en sexa dansk!

Idag ska jag i alla fall leka med olis och det ska bli otroligt kul för det var väldigt längesen! Jag och olis ska i vårat lekande försöka göra något vettigt med designen här. Nu är det liksom tråkigt och opersonligt, jag vill i alla fall ha det tråkigt och personligt!

Nu tänker jag göra lite reklam för Joels blogg, där jag nyligen ploppade upp som stilmodell.
http://www.joelgedin.se/

Sist men inte minst tänker jag kasta jättemycket kärlek på Nina Rochelle



Olof
haha jävlar vilket hår du har fått klarre!!
http://thecompletetruth.blogg.se/
2009-01-17 • 22:29:08



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0