Del 5 av 8. Myrorna bär iväg på smacks näsa

Herr brännbart gick från full till aspackad. Herr brännbart var inte ensam om detta igår. Värst var nog nisse som hyrde en vättskrämd katt i tio minuter för 100 kr. Jarre och mange var gangstas och snodde med sig ett paket sunkiga digestivekex och en halv mjölk från efterfesten, själv var jag mest lugn och fin.

Jag har en minifläkt från clas ohlsson, det skulle kunna vara guld. Jag har även ett hål i en fot. Så har jag ett rep om fem minuter, fast jag har inte spelat gitarr på månader tror jag, och nu blir det inte roligare när min kusin har rövat tillbaka förstärkaren. Jag får väl ta och bli en cheesy lägereldsgitarrist istället, med två dagars skäggstubb, t-shirt och avklippta jeans.

Nu ska jag ta min minifläkt och gå, den ska följa varenda steg jag tar.

Minifläkt, clas ohlson: 10 kr


Olof
jag ångrar lite att jag däckade istället för att följa med på efterfest haha
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-07-18 • 17:05:48


klas
ångra det inte, det var kasst
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-07-18 • 18:07:08



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0