jag sitter jag sitter

Just nu i denna stund vill jag ha sex med equilibriumsoundtracket, sen ska jag föda upp en massa små soundtracks som är precis lika bra. Filmen är inte heller helt dum måste jag säga. En film som är helt dum är the house bunny. När man misslyckas med att göra en oseriös film är det illa. Eller så var det helt enkelt bara så att jag upplevde den som oseriös. Om dom i alla fall kunde fylla ut den med bröst som dom i brist på annat gör i alla american pie-filmerna. Det är ungefär vad jag har gjort idag. Kollat på film alltså, inte fyllt ut med bröst. Jag har även kollat på scrubs. Och när jag orkade sitta upp ett tag på dagen lyckades jag klara gta 4 också. Så har jag kokat ris. Jag är inte bra på att koka ris. Men nu känner jag att jag håller på att falla ihop igen. Det här innebär i de flesta fall att jag ska ta mig tillbaka till sängen. Det här är en sådant fall. Och barn, kom ihåg, det finns inget hopp för mänskligheten.


Olof
nej klas, jag sa ju att du inte kunde det ju :( varför tar du inte bara med ett tält? du har ju ett!
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-07-28 • 12:22:52


Olof
hehe bra ;););) men jag fattar fortfarande inte varför du inte tar med ett eget tält?? haha. det kommer regna klas... du kommer vilja ha någonstans att krypa in och supa lite hehehe
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-07-28 • 13:20:55



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0