jag tror han behöver ett vapen

Idag har jag varit kreativ. Jag gick till en sovande ebba och gjorde en estetiskt tilltalande lagning av vad som kan ha varit välrldens äckligaste linne, innan det tvättades. Jag har även dragit tummen ur och sytt in mina bakisbyxor, något jag sagt att jag ska göra i ett och ett halvt år, och allt är i sin ordning. Anledningen till att jag kallar dom för mina bakisbyxor är att varje gång jag har varit full i dom har jag fortfarande haft dom på min när jag vaknat. Och det är väl lika bra ibland.

Nu ska grilla vi hetsigt och oplanerat. Jag har gjort en marinad som vid närmare eftertanke skulle kunna döda något levande, men det gör mig ingenting för kycklingen är redan död, dessutom är det inte ens min mat som fick den marinaden. Sen är krogen en tanke. Jag har tolv pengar.

Så har jag fått ett handskriver brev från olika delar av europa, det gillar jag.




Klara
Jag gıllar ınte att du dıssar att beratta om mın fına toalettbeskrıvnıng.



Kram
2009-07-25 • 20:12:14

klas
jag är en lat, men hade jag haft en scanner hade den funnits med här
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-07-26 • 12:26:38



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0