le parkour

Jag har styrt nytt abonnemang idag! Jag vet inte riktigt vad numret (<---------- KOLLA EBBA) är och att jag är onykter gör inte saken bättre, men jag är nästan helt säker på att det är 0767923982. Nu när jag skrev det blir jag jättesäker. Det känns skönt. Har vartit på någon form av klassfest ikväll. Men jag vet inte om det är möjligt att kalla det för klassfest om det är jag och axel plus två halvor till som förtär alkohol. Det var trevligt i alla fall! Jag känner att det är lättare att umgås med nisse när man är full för då får han aldrig tid att säga något hehe! Idag har jag äntligen lyckats släppa lite på ett tryck (och nej, det handlar inte om alla ljud som framfördes av diverse kroppsöppningar under kvällen). Imorgon blir en bra dag. Världens bästa tjej tar studenten. Jag fick för mig när jag började skriva det här att jag kommer vara bakis imorgon till champangefrukosten. Jag har under inlägget fått den briljanta idén att om jag dricker mer kanske jag fortfarande är full imorgon, och då kommer det inte vara jobbigt att ha bubbelfrulle! Skål!



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0