dgf

Möspåtagning igår. Bakis idag. Får man inte gå på etage får man helt enkelt se till att bli full någon annanstans. Det lyckades vi med. Alla lyckades bli ganska fulla överallt känns det som. Värt. Dgf är bra, jag gillar oss. Men det är på fredag det händer saker på riktigt. Det kommer bli skönt att inleda dagen med bubbel och jordgubbar, för att sedan under tiden som man börjar nyktra till panikstressa järnet, för att avsluta kvällen med ett fylleslag som inte är nådigt. Jag längtar. Jag längtar inte tills imorgon. Imorgon tar jag mig ut i arbetslivet igen. Denna gång inte som telefonterrorist. Klockan sju imorgon bitti åker jag och pappa till borlänge där jag sätter min fot i byggarbetsbranchen, eventuellt sätter byggarbetsbranchen på min fot. Och förhoppningsvis kommer det befinna sig sju plattor öl på min altan när jag anländer till basen. Problemet är att alla inte är mina. Men det behöver inte mamma få veta hehe. Nu måste jag sova, utan sanna, det suger. Jag är en toffel tjoho!



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0