jag har så mycket mer än festen kvar

Jävligt bitter blev jag. Rök luktar jag också. Eldrök. Apa. Det är jobbigt att höra något man behöver höra men inte vill höra. Det är ännu jobbigare att det är jobbigt när det ändå inte kommer påverka något på ett väldigt länge. Men jag tänker köra på min vanliga taktik, låta bli att oroa mig, trivas galet bra i min situation och ta eventuell skit när den faktiskt stundar. Jag tror verkligen att min taktik är ämnad för en sån här situation, för den fungerar uppenbarligen inte i skolan. På tal om det tänker jag inte göra en redovisning på matten imorgon. Jag gillar nämligen inte cirkelsegment, approximationer, patalelltrapetser, kordor (som mycket väl kan vara ett av de fulaste orden efter fåtölj, fåtölj liksom, det är otillåtet fult), intervaller, sammanfattningar, matematik eller gamla kina.

Kul att jag började skriva det här för ungefär en timme sen. Jag tror jag har för mycket att pyssla med på min dator. Det positiva i det hela är att jag inte är bitter längre. Det försvann någonstans på vägen. Därför kan jag avsluta det hela med att glatt berätta om min underbara morgon med världens bästa tjej som kom hem från negerland igår. Fast nej, det tänker jag inte berätta om, det tänker jag bara nämna. Jag gillar att vakna berdvid sanna. Det är desto svårare att somna då hon alltid somnar först för att sedan i sömnen fnissa så fort hon rör på sig och lite spontant slänga ur sig ord som till exempel babyrumpa. Det gör även saken lite mer underhållande. Något annat väldigt underhållande är ödeshög. Jag gillar verkligen det namnet. Det är en stad jag vill dö i. Eller ort. Eller samhälle. Fast jag har inte förstått mig på betydelsen riktigt. Är det en hög med öde, en hög som är öde, en hög som öde äger eller bara ett uttryck när man kommer hem från krogen "var det kul?" "ö de shög". Midnattsfilosofin är nu avslutad. Nu har det garanterat gått mer än en timme och nu ska jag sova. Men först, scrubs. Puss


Thilda
Hej klasse! var ett tag sen
http://federales.webblogg.se/
2009-06-04 • 00:38:44


olof
hahah ö de shög hahaha
2009-06-04 • 23:16:21


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0