MSTRKRFT

Jag öppnade just en after work-öl. När det står ett torn med sex plattor öl i rummet går det inte att låta bli, när det är studentvecka går det inte att låta bli, när det är onsdag går det inte att låta bli, när det är öl går det inte att låta bli och dessutom är det främmande öl så därför var jag tvungen att smaka. Typ slots. Men det är bara att kyla dom väl för då smakar dom inte lika mycket, pissljummen slots är ingen höjdare. Jobbet var vettigt. Lite tungt att klockan inte ens passerat 07 när jag vaknade men vafan. Jag gillar att dom jag jobbar med är relativt unga och dumma i huvudet. Jag gillar att jag faktiskt lär mig saker. Skolan kan brinna, men för guds skull försök inte starta branden inne på en toalett med några pappersservetter. Något viktigt jag lärde mig på jobbet idag är att alla konflikter kan lösas med sex, så gör dvärgschimpanser (detta gäller även hanar emellan och honor emellan). Så om det kommer någon kille på stan och börjar kaxa är det bara att greppa hans penis så är allt lugnt igen. Under förutsättning att han är en dvärgschimpans. Så låt bli om han ser ut som arru, ser han ut som ljubomir vranjes är det helt okej att försöka. Som sagt, man lär sig mycket mer viktiga saker på jobbet än i skolan. Nu ska jag duscha mig.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0