profitens kamp

Pengarna skräpar, stan står kvar. Eftermiddagen gick istället åt att turbolaga en multipunktering och rippa två album av mina gamla älsklingar total apati. Man blir ju nästan lite nostalgisk, en trött laptop, cs och trallpunk. Det var så det gick till i åttan. Dagens åttor är istället folkölsfulla blondinspån som ramlar omkring på falukalaset, lägger en pizza på kyrkogården och blir hämtade av sina föräldrar. Inte för att jag såg mycket av det igår men jag hade fullt upp med att leta på mina vänner som inte åkte karusell, utan var på rådis. Fast just nu har nog alla tidigare nämda samlats på toget för att dreggla lite över måns. Det kan ju också vara kul, om man gillar det. Själv blev jag tillräckligt tillfredsställd igår när jag såg eldkvarn med en stor och tråkig folkmassa med en medelålder på ca 45. Det gör inte mig någonting, eldkvarn var bra, karla var sjukt skum och dom spelade kommit hem. Guld. Men nu ska jag avsluta min öl och göra en rörelse.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0