because east london is a vampire

Jag är hemma från mina svarta inkomster i ghettoborlänge. Nej mamma, jag har inte sålt knark, jag har hjälpt pappa! Jag Inledde arbetet med att kasta ner snö i stövlarna. Tänk att det kanske skulle bli lite mer känsla då. Efter ca tio minuter är min snöspade i upplösningstillstånd, bokstavligt talat. Den bestämmer däför att skära upp mitt finger. And there was blood. Snöspaden inhandlades på biltema ca tjudo minuter tidigare. Jag gillar kvalitén. Biltema är förövrigt ett av de fulaste namnen som finns. För att inte tala om deras logga. Den får mig att må illa. Vi jobbade i två timmar. Under dessa två timmar fick jag stå och lyssna på när pappa skällde ut snickarna utan att dom ens var där. Jag överväger starkt att inte befinna mig på pappas arbetsplats igen.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0