do the bloodied sheets on those cobbled streets mean i have wasted time

Sjuttio kronor. För det kan man få fyra lp-skivor, fem konstmagasin, en skjorta och en jacka. Jag är otroligt nöjd med dagens inköp. Jag har nu inga pengar kvar, igen. Men jag är otroligt nöjd. Jag har beslutat att jag i fortsättningen endast ska köpa någon annans kläder. Jag tvivlar på att jag lyckas men det är helt klart värt ett försök.

Hela kvällen har jag försökt att plugga. Det har delvis gått bra då jag kommit en bit men det är liksom svårt att knyta ihop allt. Just nu står det still men jag ska få igång det. Jag må vara dålig men jag tänker inte vara en dålig vän för det.

Nu tänkte jag göra en bekännelse om varför jag aldrig pluggar. Fast jag vet inte vad jag ska skriva. Och egentligen gillar jag inte bekännlser på bloggar. Men det är inte lika häftigt att sitta där med en elefant på axlarna och gråten i halsen, som när man stolt berättar hur man inte vill slava för ett dåligt system.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0