eklandagatan

Min mor kom för ett tag sen och frågade om jag hade fyllt väskan med öl. Jag förstår inte hur hon kan se sånt. Den står bara på golvet, inte ens öppen. Föräldrar är hopplösa. Hon verkade i alla fall gilla idén om att jag ska förfesta på tåget. Eller om det kanske bara var mitt upplägg att det blir billigare på krogen då som gjorde henne lite mer bekväm. Bara jag ser till att äta innan. Därför har jag fått med mig typ en halv köttfärspaj jag ska förtära någonstans på vägen.

På mitt rum finns det en klädhög större än danmarks högsta berg, eller kulle, låt oss kalla det kulle. Vissa kanske hade skrivit att den är lika stor som mount everest, men inte jag. För det är ingen överdrift. Den kommer i alla fall antagligen vara borta när jag anländer till mitt hus nästa gång. Jag kan nästan sätta pengar på att mamma kommer att städa mitt rum i eftermiddag, trots att jag sagt att jag ska göra det själv.

Nu ska jag klä mig i svart, och ringa maxi. Jag ringde albin tidigare och han lever. Men jag klär mig i svart utifall.


linni
din mamma berättade för min mamma om dina kvällsplaner faktiskt
2009-03-07 • 10:03:20

klas
hahah på riktigt? vad sa hon?
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-03-07 • 11:33:19



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0