farewell

Det är en rubrik. Det är en låt. Inte så främmande då i stort sett alla mina rubriker är låttitlar eller korta utdrag ur låtar, utan någon riktig plan. Den här låten, är bäst. Allt man behöver är fyra finnar, tre cellos och ett trumset. Sen har man världens bästa låt. Det är typ, konst.

Jag känner att jag har blivit bättre på att inte skriva om mitt jobb här. Jag har även blivit bättre på att smyga in lite dåliga ordvitsar här och var. Det känns som att jag börja få lite ordning. Kanske ska börja med en tävling, hitta ordvitsen! Nu måste jag i alla fall berätta en grej om jobbet. Det hjälper inte när man har söndagsångest. Det bev inte bättre för att jag var nollad efter halva dagen. Efter halva dagen blev det dessutom säljtävling. Det hjälpte mot söndagsångest. Jag var bra och sålde målet på tiden som fanns kvar. Snubblade dock på mållinjen och robin kammade hem chipspåsen. Men robin är en bra människa och jag fick min beskärda del.

Nu är jag trött och har läst en del mellan raderna. Jag ska fortsätta kvällen med att vara trött och läsa på raderna. Måste läsa ut min bok. Presentation imorgon. Me so happi!



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0