from first to last

Frågan är varför jag ska skriva något om dagen. Vi alla vet att det har varit årets hittills finaste dag. Denna underbara dag har jag tillbringat inomhus. På jobbet såklart. Fast det märktes ändå på folket att det var en bra dag idag. Jag sålde bra, rent utav bäst, och alla var ovanligt trevliga. När jag tog cykeln till jobbet hade jag endast t-shirt och min tunnaste jacka. Detta i hopp om att solen skille vara evig. På väg hem från tågstationen existerade inte solen längre och jag var inte lika nöjd med klädvalet. Något som rimmar på klädvalet är väglaget (nej inte alls) som inte heller var det bästa. Då jag skulle göra den klassiska svängen in på gården försvann min cykel, jag hamnade på tre ben och min hand kändes som en köttsoppa. Jag anser ändå att jag avvärjde döden ganska snyggt. Det kunde lika gärna varit ett breakdancemove, på cykel.

Nu ska jag klippa lite i håret. Imorgon ska robin klippa lite i skägget.
Jag glömde nämna det tidigare men jag hade även byxor på mig idag.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0