i met my best friend in prague

Jag har funderat ett tag på hur jag ska uttrycka min ilska. Men ni får ingen novell idag. Jag hatar min telefon. Jag ska elda upp den. Eller jag tar en annan, det får bli symboliskt.

Jag vet att jag ska sluta snacka om jobbet men idag var jag bäst. På riktigt. Bonusen är spikad och pengarna växer. Dock inte på träd, inte än. Men jag ska allt så ett frö och kolla om det kan bli ett träd med en krona.


olix
kan inte jag få kasta din telefon i väggen? och sen stampa på den :D
2009-03-03 • 16:19:24

josefine
jo jo

vi vill ha novell!



Annars kan man skrika lite. Det brukar jag göra. Fast det fungerar bäst när huset är tomt. Annars finns risken att någon tror att man blir styckmördad.
http://www.minuit-minuit.blogspot.com
2009-03-03 • 17:11:04


klas
olicoli: Visst, men inte min vägg. men sen måste vi elda upp den.



Josef: nej, jag tänker inte skriva en novell om en trött telefon haha! nja jag vet inte, jag föredrar hög musik istället för att skrika faktiskt
http://germsofperfektion.blogg.se/
2009-03-03 • 22:53:40


olis
yes :D nej vi tar en random tegelvägg :) ja vi gör en finfin brasa!
2009-03-04 • 00:13:40


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0