i never told you what i do for a living

Det där gick smidigt. Jag tog mig från ytterdörren, till köket, värmde mat, gick upp på mitt rum, lämnade maten, gick ner till köket igen, plockade undan maten, gick upp på mitt rum igen, och nu är jag här. Hela den här resan utan att ens se skymten av mamma. Kan vara för att hon ligger och sover, det är skönt.

På väg till jobbet idag fick jag reda på något hemskt. Man får inte jobba söndagar på projektet jag sitter nu. Detta gjorde mig sur och fick mig att vilja sluta. Shayanbajan var ett skräp och jävlades med mig. Jag ville därför även förstöra våran statistik för hela månaden. Efter ett tag fick jag reda på att jag beamas tillbaka till mitt gamla projekt från och med imorgon. Jag blev glad, jag hatar sj. Jag misslyckades även med att sabba statistiken då jag lyckades charma ett gäng pensionärer.

Dagen har jag tillbringat i ett mörk rum. För det mesta. Och jag måste erkänna att jag kände mig lite dum som hoppade omkring och dansade när jag framkallade bilderna. Tur att ingen såg det. Jag tror det kan finnas en scanner hemma. Då kan ni få se någon bild. Eller så finns det inte en scanner. Då får ni inte se dom.


josefine
Bilder, bilder!
http://minuit-minuit.blogspot.com
2009-04-01 • 08:05:00


klas
jag har ingen scanner haha
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-04-01 • 22:54:15



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0