jag är frälst

De senaste nio timmarna har jag i stort sett gjort en enda sak. Jag har suttit här på mitt rum och älskat min lp-spelare. Det är nog ett av de bästa köp jag gjort i hela mitt liv. Jag känner mig lite som en annan människa. Nu måste jag tyvärr stänga av den. Jag har nämligen brist på sladdar vilket i sin tur gör att jag har brist på högtalare vilket gjorde att jag blev tvungen att ta en sladd från datorn för att sedan koppla min älskling till gitarrförstärkaren. Nu vill datorn ha tillbaka sladden. Jag ska se på twilight. Jag orkar inte höra av mig till omvärlden. Därför tänker jag sitta här, ensam, med mina popcorn. Dom är idag extra ambitiösa och smörpopcorn. Sen kanske jag går ut, och röker, och tar reda på om jag faktiskt har magkatarr.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0