lovely day

Igår skulle det bli en lugn kväll, men jag avslutade kvällen onykter. Efter viss övertalning hamnade jag på harrys för det kan ju vara trevligt tänkte jag. Sen blev jag full på något vis. Inte jättefull. Mer mysfull. Strax innan stängning går jag och ebba därifrån. När jag kommer hem var det låst på alla möjliga vis. Och när det är låst på alla möjliga vis går det bara att låsa upp från insidan. Någon har alltså varit dålig och glömt bort mig. Efter att ha dansat på dörrklockan ger jag upp och sover hos ebba istället. När jag vaknar har jag fått sms av mamma och såklart är det jag som gjort fel som inte sov hemma. Nästa gång tänker jag sova utanför dörren och kolla om det är mer rätt. Den här mamma stör mig ändå inte så mycket idag. Det räckte med att kolla ut genom fönstret när jag vaknade. Att vakna av två bebisar med huvudvärk (det är jag som har huvudvärk alltså) låter inte heller som en höjdare, men även detta kunde jag bortse från idag. Idag är en bra dag.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0