mera kol

Jag gjorde en shape up på eftermiddagen och är otroligt nöjd med detta. Kvällen blev som förmodat, inte i alkoholens tecken. Därmed har jag haft den första nyktra helgen på länge. Kanske till och med den första i år. Istället spenderades kvällen med ganska otippat sällskap, melodifestivalen, godis och vattenpipa. Då alla började gå under av trötthet hamnade vi istället på toppen och lirade kort och jag blev den enda killen att ta sig till final. Oerhört bra, tack! En mycket trevlig kväll. Nu sitter jag i lågvarv och min dator i högvarv. Jag fick nämligen ett ryck när jag kom hem och laddar just nu hem enorma mänder film och musik. Det är dags för sängen, men först måste jag förstöra april månad genom att skriva ett arbetsschema. Nudlar ska också förstäras för den delen.


olix
passthepopcorn? 8)
2009-03-15 • 18:16:18

klas
tti såklart
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-03-15 • 19:44:40



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0