mona bone jakon

Cat stevens snurrade åter igen några hundra varv på lp-spelaren. Den som förmodligen kommer nämnas i varenda inlägg framöver. Lev med det. Jag borde verkligen plugga nu men det tänker jag inte göra, jag ser för bra ut i håret. Jag har en sån där kväll som man kommer hem, drar av sig mössan och känner att håret sitter väldigt fint. Detta sker dock oftast precis innan jag ska sova. Och det sker alltid när jag inte ska träffa folk. Övriga dagen är ungefär inte värd att prata om. Den har spenderats på jobbet och allt som händer på vägen dit, där och på vägen hem är så internt att det helt enkelt inte skulle göra någon nytta här. Något som inte gör någon nytta någonstans är tåg i bergslagen. Ibland när jag åker med de tågen vill jag ha med mig ett horn och blåsa hysteriskt i det i hopp om att katla ska dyka upp. Viktig fakta: katla är döpt efter en vulkan på island.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0