one night in bangkok

Idag vaknade jag upp och blev lite förvånad. Mitt rum såg inte ut som mitt rum och utsågs därför till någon annans rum. Det tog dock inte många sekunder innan jag kom på att jag faktiskt sov hos julius i natt. Anledning till detta var att jag avslutade kvällen i ett onyktert tillstånd. Jag var inte pigg i morse. Jag övervägde dödshjälp och första cigaretten fick mig att tro på det där med rökning dödar. Dödshjälp. Det fina vädret styrde upp dagen ganska bra och döden är nu långt borta. Jag är ganska nöjd med dagen faktiskt.

Ibland förstår jag inte hur min mor tänker. Idag sa hon att jag måste börja städa badrummen om jag inte städar mitt rum. Det skulle endast leda till att badrummen inte heller blev städade. Bestraffningen skulle då förmodligen bli att jag måste städa hela huset. Detta skulle såklart inte heller ske. Det min mor gör är alltså att bestraffa sig själv. Istället borde hon tänka om och låta mig ha min röra för mig själv.

Nu lyssnar jag på en gammal snowstorm-vinyl, det är guld. I all extas tänker jag skriva ett arbete om en kapitalistisk kommunist, fantastiskt.

Jag vet att mer än hälften av er som läser det här gör det från en laptop.


linni
haha jag saknar din mamma
2009-03-26 • 21:25:52

klas
jag förstår inte hur detta kan vara möjligt
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-03-26 • 22:00:42



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0