shane macgowan

Fredag, yes it is! Jag är på topp. Inledde dagen med att förundras över vad min väckarklocka var för något hemskt. Och det är sant. När jag vaknade fattade jag verkligen inte vad det var som pep. Jag kunde inte förstå vad ljudet kom ifrån eller vad det ville mig. Efter lite panik insåg jag att det var väckarklockan. Det kändes genast mycket bättre så jag slog på den och somnade om. Lyckades ändå komma upp i tid och tog en frukost med håkan, såklart. Efter det biologi med, utan tvekan, den sämsta utbildningfilmen jag sett i hela mitt liv. Sedan en vända på stan, tänkte kika på glasögon med det glömdes bort. Nu är jag tillbaka i mitt hem. Nu är jag tillbaka på topp. Har just preparerat min väska med vätska för fest före festen. På tåget alltså. För det är sånt som händer när man är en viktig del av samhället och jobbar, man får ta förfesten på tåget hem. Tänkte att jag kunde passa på att göra detta nu när mammsen inte är hemma. Annars hade det blivit liv. Hon tycker att jag festar för mycket men jag förstår inte riktigt. Festen då, jo, det är nämligen så att skåplillasystern ebba fyller stor idag. Dock fortfarande en lillasyster. Detta ska firas på krogen. Denna gång utan poliser och hånande vakter/trumslagare. Jag tror det kan bli en grym kväll. Nu ska jag göra våfflor på gårdagens efterblivna smet och bara chilla, eller röja.

Glad födelsedag ebba!

Hm, min granne kom just och plingade på dörren och berättade att dom ska bort över helgen, när hon går säger jag "tack hej". Jävla skitjobb.


ebba
jaaaaaaaaaa!!!!!
http://withorwithoutcontrol.blogg.se/
2009-03-06 • 16:14:40



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0