shine on

Jag har börjat hänga en del med james blunt på senaste tiden. Han är klok, det är trevligt. Idag var det fel dag att försvova sig men jag gjorde det ändå. Robin ringde och väckte mig till sist. Jag kom upp och slog ett indirekt världsrekord i att göra sig i ordning då jag, från att jag lämnade sängen, hade 14 minuter på mig till bussen som gick från stan. I detta göra i ordning ingår även dusch. Förutom att jag befriades från skägget jag nästan saknar var skoldagen ovärd. Efteråt blev det stan med malin och lisa som vanligt. Vi kom fram till att kläder är fula. Jag tänker därför försöka knåpa ihop en symaskin nu. Jag fick även reda på att det är cocktailparty på fredag. En underbar redogörelse då jag äntligen fick en anledning att köpa gördeln och flugan jag sett på myrorna. Fick även med mig ett par skor därifrån. Fredagen då, det blir nog riktigt nice, även om jag känner någon form av oro.

Jag måste sluta hamna vid datorn, nu kommer jag knappt hinna pilla.


josefine
Ofta du hann göra dig i ordning och duscha på fjorton minuter. Omänskligt!
http://www.minuit-minuit.blogspot.com
2009-03-16 • 18:30:39


klas
för att inte glömma att jag hann leta på min kamera, borsta tänderna och ta mig en kilometer till bussen!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-03-16 • 22:18:31



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0