utan personlig insats

Dagen inledde jag med att vakna, fantastiskt. Morgonen gick för fort och kakorna blev efter när jag sprang till bussen för att få bussen att plocka upp lisa för att få bussen att åka för långt för att gå tillbaka till malin för att plugga. Vårat pluggande var inte effektivt vilket däremot kladdkaka och guitar hero 4 var. Har aldrig riktigt gillat guitar hero men fyran var trevligt, jag var trummis och såg ut som ett barn. Efter detta hamnade jag på jobbet och var sämst men bäst på harpan. Då jag efter jobbet inte luktade hallon tog jag en dusch, åt en lasagne och bråkade med en familj. Sen bar det av upp till amanda där även sofie och ebba befann sig. På vägen träffade jag tre killar i vita brallor, toppluvor och googles. Helt klart kvällens höjdpunkt, sbn i mitt <3(hjärta). Hos amanda sov sofie då vi andra såg på en film som egentligen bara var en dialog. Det låter skumt och det var skumt. Men ändå en vettig dialog. Jag kom att tänka på farfar. Jag har omedvetet lyckats förtränga det där, tror jag måste ha lite hjälp för att minnas. Vi avslutade i alla fall med att åka bil för att hämta två små syskon och en till fast blond. Amanda är utan tvekan en av de sämre människor jag någonsin åkt bil med. Jag känner att jag har hunnit med en del idag och nu ska idag avslutas med slutet på the curious case of benjamin button. Slut.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0