on

Nu ska jag sova, snart. Jag känner att det inte är värt att vara uppe längre. Jag tror det är ett bra tecken. Någon form av tecken är det i alla fall. Kan det vara så at jag kommer börja lägga mig i tid och sedan låta bli att alltid se så sliten ut? Spännande.

På jobbet idag fick jag återigen skäll för att jag är uppe och springer hela tiden. Jag följde upp med att flytta mitt onsdagspass till fredag endast för mitt älskade dgf! Direkt efter detta kallade jag henne för svin. Hon sa att man inte säger så till sin chef och frågade vad jag trodde hennes chef skulle säga om hon sa svin till denne. Jag sa att hon kunde ta reda på det och sedan föra vidare detta till mig för att jag var sååå intresserad. Då hon verkade ha en dålig dag är jag nu inte lika uppskattad på jobbet.

En av dagens upptäckter alltså, kalla inte din chef för svin. En annan upptäckt är att man inte ska ha ljusbruna mochaskor när det är blött ute, det ser dumt ut. Den sista upptäckten är lite jobbig, det tar emot att säga det här men mcr är faktiskt underskattade, om man bortser från fjortisemokulturen.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0