we looked like giants

Nu glömde jag en sak. Jag ska fortsätta vara bitter. Det som stör mig är alla dessa småbarnsmammor, med barnvagnar. Ni småbarnsmammor är alltid i vägen. Jag är inte på stan ofta, med tanke på min ekonomiska situation. När jag är på stan, passerar jag oftast för att ta mig till jobbet, då alltid i lite tidsnöd. Ni gynnar mig inte tidsmässigt. Ni får jättegärna älska och äga era små barn, men ni äger för i helvete inte hela gatan. Du är inte mer värd än mig för att du klämt ut en unge och, enligt någon, gjort din plikt här i livet. För tänker du så kan du lika gärna dö. Håll din barnvagn i styr eller lär kräket gå så jag slipper springa till jobbet. Jag har dålig kondition.


Emma
Det jag har mer svårt att förstå är hur man kan lägga om hela sitt liv p.g.a. att man får barn. Helt idiotiskt. Jag ska inte skaffa barn. Mitt barn kommer få en farsa...

"nej tyvärr killar, kan inte följa med till baby-simmet. Måste hämta farsan. Han jobbar på Ericsson, monterar mobiler. När jag lämnar av honom vill han inte vara där- när jag hämtar honom vill han inte därifrån, bla ,bla bla."




2009-03-16 • 16:19:25


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0