chasing ghosts

Nu har jag pluggat effektivt i ungefär fyra timmar. Om man bortser från den sedvanliga matpausen. Det kändes sjukt bra till det slog mig att jag sitter och lär på mig på tok för mycket jag inte behöver veta och har därför sjukt mycket kvar. Det är nackdelen med att plugga till ett prov, man lär sig ofta väldigt mycket man inte behöver veta. Därför ska jag börja hänga med på lektionerna och sluta plugga helt. Då borde det vara omöjligt att misslyckas. Åh vilket önsketänkande. Nu ska jag ta en till matpaus och sen röka och sen bo i skolarbete.


Olof
du har inte gjort kina än va???
2009-05-11 • 20:58:09

klas
inte ens i närheten, eller jag började läsa på lite förra veckan, ska kanske börja snart
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-05-12 • 00:21:35



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0