choke

Jag hade precis börjat avlida. Men fem minuter in i iron man förvandlas min familj till ett träsksurt patrask. Ingen vila här inte. Istället har jag suttit ute i ungefär sju timmar och snickrat cyklar. Okej det kanske är lite positivt då jag har sex fungerande cyklar nu. Grejen är bara att jag måste orka sälja dom. Och när jag väl har sålt dom så måste jag orka spara pengarna. Så det är stora projekt kvar men de står inte och skräpar överallt nu i alla fall. Det lär ju mamma gilla också. Min teori är att den enda anledningen till att hon ville att jag skulle ta hand om cyklarna är för att hon ska kunna sola. Fast å andra sidan, hon är ute och solar istället för att tjata, jag får pengar, win/win situation. Nu har jag bakat och blivit trött. Jag ska ta en titt i min kalender och låtsas att jag kan skjuta upp alla studier tills imorgon och lägga mig med min älskade vattenflaska och kolla på scrubs istället. Men bäst av allt, jag är nyduschad och naken.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0