dancing shoes

Jag har äntligen dragit tummen ur min vackra bakdel och plåttrat ner ett plåtter på skåp-bloggen. Inget viktigt och inget som egentligen har någon betydelse över huvud taget (precis som allt annat där) men det behövdes en uppdatering. Att maxi uppdaterade den ett litet stund innan jag gjorde det spelar ingen roll. Jag känner att jag just blev en komersiell skitstövel. Jag hatar reklam. Än värre överreklamerade bloggar. Känns som att es2ta/dn är extra bra på sånt.


Anonym
med tanke på hur mycket skit du skriver här tror jag alla skulle må bättre om du lämpade av lite fekaler där med. Om du tidigare syftade på basc.blogg.se säger jag bara BOOOYA!!
2009-05-29 • 13:45:42

klas
I det syftet att skåp skulle bli ännu bättre då antar jag. Och uppsala, det är något som inte går ihop för mig
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-05-29 • 14:04:34


haha
yes, du har fortfarande den bästa bloggen!
2009-05-31 • 23:03:49

bäst
jag hatar basc.blogg.se LA PARTAYA!
2009-06-03 • 16:23:23


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0