feeling good

Jag packade väskan med kött, potatissallad och diverse alkoholhaltiga brygder. Efter en cykel befann jag mig i en grillkväll hemma hos teknik-andreas. Då jag överlät grillandet till wallis (läs: glömde bort köttet) blev det årets hittills sämta grillning. Ett riktigt kaffekalas var det också, varannan kaffe ungefär. Det här resulterade även i att vi uppfann den mest värda kaffedrinken någonsin. En tredjedel kokoslikör, två tredjedelar kaffe (jag antar att man kan göra tvärtom också), en sked halvsmält glass och en sked grädde. Men nu får det vara nog, jag får snuskiga konceptbloggvibbar. Efter vår upptäckt blev jag väldigt berusad och hamnade på rådhusgården. Jag är inte säker på vad vi gjorde här men det är mycket möjligt att vi satt och pratade om något. Jag mötte upp sanna och för att sedan vara dålig och besluta att sömn var nödvändigt först när solen började gå upp igen. Men jag klagar inte. Hela dagen har därför spenderats i sängen. Eller ja, vi kom upp halv två i alla fall. Vilket egentligen inte är okej då jag måste plugga tills jag dör. Men jag klagar inte. Inte på morgonen i alla fall. Skolan tänker jag inte uttala mig om. Nu ska jag duscha länge sen kommer jag antagligen somna sen ska jag komma på en undanflykt för att slippa plugga. Typ som att gå till stenslund och hämta en cykel. Sanna är bästbästbäst.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0