fun punch

Vilan blev såklart en sömn igår. Det resulterade i att jag var tvungen att gå på fest utan alkohol. Det yänker jag inte göra om. Man kan inte ha kul utan alkohol. Sen finns det vissa som tror att man kommer ha tusen gånger så roligt och uppnå nirvana i extas om man dricker jättemycket jättesnabbt. Dessa människor kan man låna ut sin säng till så de får däcka, medan man själv sitter uppe och tittar på scrubs. Har man en stor säng kan detta undvikas. Nu ska jag ner och träffa martini för att sedan gå till kålgårn och försöka skapa någonting. Sen ska jag träffa världens bästa tjej.


Anonym
haha kände du att du behövde skriva "sen ska ja träffa världens bästa tjej," när du före verkligen vek ut min lilla olycka :P
2009-05-18 • 21:22:24

klas
ur min synvinkel skrev jag det faktiskt ganska oberoende av tidigare utläggning, som förövrigt inte var särskilt utvikande, snarare hypotetiskt för en utomstående då det faktiskt inte framkom vem det handlade om innan du kommenterade ;) hihi
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-05-18 • 22:13:37



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0