glider

Det har hänt mycket sen sist. Jag har vilat. Jag har beställt ett abonnemang. Jag har misslyckats med att beställa ett abonnemang. Jag har kollat på scrubs. Jag blev riktigt pigg. Och nu kommer det. Den stora sensationen. Det ingen trodde att någonsin skulle hända. Jag stack ut och sprang. Och förutom benhinneinflammationen var det så galet skönt. Utan att ens fundera på att stanna. Det gick hur lätt som helst och jag var sugen på en till vända runt kålgårn när jag kom tillbaka till basen. Nu ska jag krama ur mina kläder, lägga dom i tvätten, duscha lääänge, och vara sjukt nöjd med att jag har tränat. Det är nog så jag kan överväga att göra det oftare. Sen ska jag äta upp gårdagens mästerverkspaj och plugga, och göra det på riktigt. Sen ska jag bli nöjdare för att jag klarar av att ta tag i saker. För jag orkar inte klaga mer. Jag orkar inte ha den här ångesten. Och jag orkar verkligen inte låta det gå ut över andra, för det är inte rättvist.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0