i am a vampire

Soltorkade tomater och fetaost. Jag förstår inte varför jag aldrig riktigt gillat det. Åt just en pastasallad som innehöll just soltorkade tomater och fetaost. Galet. Repet blev aldrig av för det var massa fula hårda killar med hårdrocksdrömmar som bodde i replokalen idag. Istället åkte vi omkring i en bil, lånade ett släp och hämtade människors skrot utan att fråga om lov ungefär. Jag antar att de ändå blev glada. Det skulle nog jag bli om det hängde ett gäng trötta oljefat på min bakgård som bara försvann. Konsumtionsbehovet släckte jag med att till par byxor. Dom sista cheap monday som fanns i rätt storlek. Ganska tråkiga byxor egentligen men om jag skulle ha de på mig och bli släpad efter en bil på en grusplan ett tag kan dom nog bli riktigt snygga. Så det finns potential i dom. Och 120 pengar är inte många pengar. Fast det kanske vore något att spara pengar då jag (läs: gustav) har tappat bort skolans kameraladdare vilket antagligen kommer göra mig ersättningsskyldig. Och på tal om pengar har jag lagt undan 2000 pengar på ett nyöppnat konto där jag tänker spara pengar. Jag vet att hela världen blir förvånad och även jag men ja, jag har faktiskt börjat tänka lite.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0