jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Betygssnack, betygssnack, betygssnack. Ungefär vad som händer i skolan såhär års. Idag slog jag på stort och hann med två. Biologi och engelska. Det var inte bättre för min ångest men ändå lite lättnad. Nu har jag ju trots allt någon månad till på mig att göra allt. Det negativa med dessa månader är då att det handlar om sommarlovet. Nej men det är ju kul att ha minst två kurser att komplettera över sommarlovet. Att ha några veckor om året man helt kan släppa skolan, skumt påhitt. Jag älskar skolan och vill ta med mig den ut i sommarvärmen och bara känna lycka att den alltid finns där.

Efter att ha lyckats arbeta mer än någonsin på en kemilektion och skjutit upp morgondagens prov hann jag med några viktiga ärenden för att sedan nå slutstation huset med en kall och blöt jacka. Väl hemma har jag i stort sett bara pluggat. Detta innefattade en paj. Jag kan mycket väl vara en naturbegåvning och dold talang i köket. Det här innebär att en fotouppgift är klar, en. Jag måste sluta med det här. Det känns som att det här har blivit en konceptblogg. "Vilsen naturare i skolkris". Bloglovins spotlight here we come!



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0