me and you

Nu är jag klar för dagen. Eller egentligen inte, men jag orkar inte mer. Jag måste sova också. Jag har missat mycket men jag har någon form av grund för provet i alla fall känns det som. Imorgon kommer min dag antagligen se likadan ut, studier från böjan till slut. Dessutom ska jag sälja mitt tågkort imorgon, till överdrivet underpris, men vad gör man inte för pengar. Så kom jag att tänka på en grej nyss. Det här skämtet att öppna toalettdörren när någon bajsar. Det är själva projektet att öppna dörren som är det roliga. För när man väl får upp dörren står man oftast bara där och skrattar lite och kikar in på offret en liten sväng för att sedan peta igen dörren och gå därifrån. Verkligen ett skämt som rinner ut i sanden, såvida det inte är planerat och förberett med ett getingbo, surströmming eller takida.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0