memories from a shore

Det här med att folk dör är något jag har svårt att hantera. När mamma kommit hem idag kikade hon in på mitt rum och ställde samma frågor som hon alltid ställer. Jag kan inte komma på vad det är för frågor eftersom jag aldrig lyssnar utan mest bara säger mmm. Men idag när hon kom in berättade hon också att en gammal arbetskamrat till henne dog i morse, hon hade cancer. Jag blev helt ställd och visste verkligen inte vad jag skulle göra av situationen, så jag byter ut mitt mmm mot ett jaha på känslokallt maner. Fast nej, jag är ju inte känslokall. Jag har bara så jävla svårt att hantera det där.

Om en timme anländer albin. Om fem minuter ska jag koka kaffe. Nu ska jag avsluta det här. Snart. Jag tänkte bara berätta om när jag stekte pannkakor och kom fram till att män är bättre än kvinnor. Folk (läs: kvinnor) påstår ju att män inte kan göra två saker samtidigt. Men när jag stod där och stekte pannkakor lyckades jag göra två saker samtidigt. Jag stekte och brände dom samtidigt. Men efter några pannkakor fick jag in tekniken och skapade riktigt bra pannkakor. Det här visar ju då att när jag var dålig gjorde jag två saker samtidigt. När jag blev bra gjorde jag bara en sak, jag stekte dom. Jag anser att det här visar ganska klart och tydligt att män är bättre än kvinnor. Tack för mig.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0