paper planes

Ångesten kom och slog ner mig. Ganska hårt faktiskt. Nu sitter jag här med ögon som svider av trötthet och känner att det ändå är för sent att börja plugga. Jag vill lägga mig och kolla på scrubs tills jag somnar.

Idag var annars bra. Sovmorgon till eftermiddagen. Det var sol, kaffe, cigaretter och faktiskt studier. Efter en lektion där jag nästan lyckades åstadkomma något träffade jag amanda i stan och turbobakade (turbobakade, haha, jag gillar när man sätter turbo framför ett ord, det är så fult) två oerhört goda kladdkakor till ett relativ effektivt möte trots att inte jessica var med. Då det var permodisco på arenan lyckades vi få några bokstavskombinerade vänner också. Eller ja, en, och det enda hon kunde säga var håll käften. Det var i alla fall allt från sitt ordförråd hon ville dela med oss. Så stack jag och amanda till sanna och grät floder för att hon åker ifrån oss en hel vecka. Lögn.

Imorgon är nog en dålig dag.
Fotoprov.
Kemiprov.
Utvecklingssamtal.
En vacker tjej åker till tunisien en vecka.
Sakna, ja.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0