rum is for drinking, not for burning

Jävlar i min låda vad jag inte är pigg. Jag ska snart gå och avlida lite i min säng. Invigningen av kålgårn igår blev, ja.... jag blev full. Martini hade med sig en flaska rom. Den var otillåtet god. Så kom bror med en hel del öl. Så kom det en del folk. Jag är inte säker men det kan ha kommit en gitarr också. Jag vet inte varför men jag har en känsla av att jag var fullast, och jag känner mig ganska dålig faktiskt. Det som från början var ett skämt om att hämnas på sanna och däcka i hennes säng blev till slut något jag lyckades genomföra. Efter att ha kollat igenom mina skickade meddelanden så tror jag att det kan ha tagit mig en timme att ta mig från kålgårn till sanna. Väl där hade jag en predikan om hur god romen var för att sedan däcka, klockan halv elva.


ebba som kan kontrollera sitt romdrickande
HA HA HA
2009-05-17 • 13:01:05


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0