society

Igår i min rastlöshet kände jag verkligen för att laga en gourmetmiddag. Men för något så storslaget krävs självklart ett recept och prjektet var i full gång. Google > "Snabbpizza" > Sök > "Student.se > community & nöje > recept > drinkar > SnabbPizza". Score. Jag kan mycket väl vara sämst i världen på att göra något vettigt av en pizzadeg. Efter en luskammning av köket lyckades jag och bror bygga en pizza som uppnådde en höjd av ca fem centimeter. Massa extra! Sen var det afasi och filthy på etage. Var jag där? Nej. Ångrar jag det? Faktiskt inte. Även om det var afasi så kändes det ganska skönt att bara vara hemma och toffla, för jag gillar att toffla. Idag följde jag upp med en sån där morgon som allting bara är bäst. Jag gillar att vara kär. Städningen av huset gick förvånandsvärt lätt. Hemkomsten av föräldrarna var inte förvånandsvärd på något vis. Precis samma hets och tjat och svar på oställda frågor som vanligt. Då slog det mig vilken lugn och skön helg jag haft. Så har jordbrukssäsongen börjat också. Den formen av jordbruk som utövas med små vita bollar och klubbor av metall. Jag hade missuppfattat det här helt och försökte istället utöva mord. Jag misslyckades även med detta och missade gubben med ca en halv meter, jag träffade hans bag istället. Golf är en rolig sport. Nu ska jag se på scrubs och sova.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0