spiritual beggars

Jag är så oerhört trött att jag smått börjar misstänka att min död är på väg. Jag orkar verkligen inte göra någonting. Jag skulle hämta min cykel hos andreas förut. En sträcka som man annars går på max tio minuter tog trettio minuter. Sen jag lämnade sängen i morse har jag i stort sett varit irriterad på allt som rört sig i min närhet. Och plugga, det har varit lika existerande som mollys poäng i melodifestivalen. Nu ska jag lägga mig i min mysigt obäddade säng och se på scrubs tills jag somnar. Ungefär ett avsnitt alltså.


Olof
sista avsnittet av scrubs med jd har sänts. det var bra. snyft dock
2009-05-10 • 22:09:23

klas
illa! men det är skönt att jag fortfarande är på första säsongen så jag har långt kvar
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-05-11 • 09:54:18


Olof
Åhå nice nice :)
2009-05-11 • 20:57:47


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0