svennebanan

Provet gick ungefär inte alls. Jag känner att jag kunde gjort så mycket mer värda saker än att plugga igår kväll. Istället ödslade jag min tid med att inte förstå någonting. Imorgon ska jag och sunken prata om vad jag kommer behöva göra för att få ett g i kursen. Spännande, onekligen. Efter svaret "barn gillar mjölk" på sista frågan fick jag sluta tidigt i alla fall. Då utbröt panik men jag lyckades lösa det hela med att göra ingenting. Paniken var då inte över provet, jag pysslar inte med sånt, nej det var snarare för att en liten blond lockig tjej (som blir hysterisk sur när man klockan ett på föredetta donken säger att hon ser ut som en tolvåring) vid namn ida fyller etage. Väldigt fult med etage, jag vet, men det är så hon ser det. Ur en mänsklig synvinkel fyller hon arton.

Jag tror jag ska sluta åka till mitt jobb, det känns som det. Jag borde vara på väg nu. Det är jag inte. Jag vill inte. Jag får en lön nu i maj i alla fall. Sen får vi se hur jag löser det men just i denna stund har jag bestämt mig för att sluta jobba i hofors. Det är en smula jobbigt att jag just köpte ett tågkort för 365 pengar. Då namnet på tågkortet är benito mussolini kommer antagligen ingen vilja köpa det av mig heller.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0