the show tonight

Efter lite mer klippning, några koppar kaffe, en ful skjorta ur pappas garderob, en dusch med johnossi på högsta volym, efter att ha spelat igenom låten så många gånger att jag behöver en ny dusch, efter en bra morgon börjar jag bli nervös. Och det är liksom lite sent att börja träna så mycket att man kan spela låtarna utan att tänka. Jag ser verkligen fram emot konserten för det kan bli riktigt kul, det kan bli riktigt dåligt och det kan bli riktigt bra. Att jag är nervös beror antagligen på att förra konserten gick så dåligt att jag började skratta åt mig själv på scen. Då var det för fransmän så det var ju skitsamma, nu blir det ju antagligen en vettig publik, och jag hoppas vi slipper fransmän, dom luktar illa och pratar fel språk. Nu tar jag en kaffe till, borstar tänderna och cyklar till skolan.


josefine
Ey! Var är det du ska spela? Är det något man borde se? :>
2009-05-08 • 08:58:23

klas
nv2mus konsert på skolan igår, jag hoppas du inte missade det
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-05-08 • 14:08:07


jossan
Jag missade det :( så himla dumt.
2009-05-11 • 20:57:32

klas
fast när jag tänker efter kanske du inte missade så mycket egentligen haha
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-05-12 • 00:20:41



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0