island of shame

Jag är vaken. Känner själv att det är ganska fantastiskt, klockan är ju ändå två. Något som är mindre fantastiskt är vad som hände igår, vart alla tog vägen, vart jag tog vägen, vart mina shorts tog vägen, varför vi badade och varför jag har så sjukt ont i knät. Fast knät kan mycket väl vara från att jag cyklade hem vilket jag nästan minns, jag vet att jag hade någon form av stort höftskynke på mig i alla fall, eventuellt en sjal. Jag är inte helt säker för jag kan inte hitta den idag, å andra sidan har jag inte vågat lämna mitt rum än. Jag vet att jag hade väldigt kul igår i alla fall, förutom cykeln, låset och shortsen som försvann. Funderar på att åka ut på jakt. Och så har vi gårdagens sms som gick till pappa; "Vi ska hem sen, vi öppnar fiskmask. Inatt". Kollade lite mer och insåg att sms verkligen inte var mig grej igår. Nu ska jag röra mig ur rummet, försöka bli en människa och äta något, typ sprudlande kött.


ebba
hahahahaha jag dööör. sprudlande köt ahahahhah
http://withorwithoutcontrol.blogg.se/
2009-05-31 • 22:11:08


ebba igen
så stavade jag fel, typiskt...
http://withorwithoutcontrol.blogg.se/
2009-05-31 • 22:12:25



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0