valley

Ja det finns ju en gårdag. Av den att lära ska man aldrig starta en drogdiskussion med föräldrar då båda parterna är i onykter tillstånd (framförallt föräldrarna). Jag upptäckte även att jesper har sådär galet mycket energi man egentligen bara har under de första fyllorna, som en själv aldrig kommer uppnå igen. En sak som är värd att veta är att pannkakor och lammkött med tacosås limeaioli är grym nattmat. Pannkakorna ska dock ätas för sig. En annan sak som är värd att veta är att jag i snitt öppnar mig telefon 73 gånger om dagen. Nu ska jag kleta in min vackra kropp med klet, räkna öl, röra en görelse till hanröv. 6 och dricka kaffe i solen. Sen ska vi inviga sommaren med årets första festival. Det är ju ett gäng som ligger kallsvettiga och bakisfulla bredvid en begagnad kondom i ett random tält på siesta nu. Seaside kommer såklart bli tusen gånger bättre. Man hör ju på namnet att siesta bara är en ripoff på seaside.


jesper
klas, energin kom från manchesterbyxorna såklart! ta på dig ett par ska du se. eller inte.
2009-05-31 • 23:04:46

klas
värt ett försök
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-05-31 • 23:24:51



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0