vissel

Det är ju faktiskt lite jobbigt att vara tvungen att kliva upp och diska någon annans disk när man vaknar. För jag vet att det ändå kommer gå ut över mig när mamma kommer hem. Och täningsvärk har jag fortfarande, det är helt sjukt.

Gårdagskvällen gick ut på att vi satt på tok för många i en bil som luktade gamla dreads. Sen åkte vi omkring till diverse skumma ställen och, enligt ebba, kollade på skrot. Enligt oss var det en jakt på material till något storslaget. Då jag fortfarande hade bakismunchies klockan halv tio på kvällen åkte vi till sibylla där vi fann pårökta vänner som skulle fiska. Sagt och gjort. Efter det hamnade vi uppe vid hopptornen med en vattenpipa men sen fick det vara nog för min del i alla fall. Det var nog min första kväll någonsin som ungefär gått ut på att åka bil. Inget emot det men det känns som en grej man gör ungefär en gång vartannat år. Det finns liksom mer tillfredsställande saker än att åka bil planlöst.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0