a_song_for_milly_michaelson

Ibland känner jag mig inte så formell jag kanske ska sluta med det helt och vad ska skiljetecken vara bra för. Jag kanske skulle köpa en kamera och ta bilder på tanter och snöstormar och tanter i snöstormar. Jag känske borde köpa fler filmer och känna mig tvungen att se dom bara för att jag köpt dom. Jag köpte två filmer när jag var bakis eller full i fredags. En med mumin och en med pacino. Jag ska nog bli så konstig att det kan användas som förklaring istället för bortförklaring. Det vore skönt. Jag vill ha en grön tröja och en mandolin som han dom pratade om. Och sen skulle alla bli irriterade för att jag inte är som jag var när de kände mig och tyckte om mig och hävda att jag inte är jag för att jag vill vara på ett sätt och så skulle dom sluta bry sig om mig. Då skulle jag fråga er, om ni gick på en konsert med erat favoritband som har skaffat ett nytt sound ni inte gillar, som bara spelar nya låtar, skulle ni gå ifrån konerten då? Men det går ju inte den har man betalat för. Skönt att det inte kostar något att ha vänner. Eller. Ni vet som i craig. Imorgon tänkte jag köpa en trimmer och allt som skrivs är till för att tolkas och misstolkas speciellt på natten. Men sånt där vet ju alla redan. Eller. Det är nog lika jobbigt att inte bry sig som att bry sig och tvärtom för det finns ingen balans eller intelligens eller för mycket intelligens och jorden har inga öron. Nu ska jag läsa en lapp lägga mig i min nya säng igen.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0