jag skiter i mika

Jag har nog aldrig riktigt gillat volvo. Väldigt mycket svensson över det hela. Och är dom gamla börjar de antagligen skrika som en våldtagen griskulting eller ramla sönder innan de slutat fungera. Det här är egentligen totalt ointressant. Det jag vill komma till är att dom skaffat sig en ny schysst miljösnurra. Det gillar jag, trots att det är volvo.

Och så till dom dåliga nyheterna. Vi kommer inte att ha spelning den åttonde. Idag fick vi reda på att hela kalaset är flyttat till slutet av januari. Den tjugosjunde. Om vi går vidare i rockkarusellen så kommer vi antagligen spela innan det. Men om en vecka har vi fått lite studiotid. Det räcker nog till att ungefär spela in ett intro, om vi har tur, typ.

Och en till dålig nyhet, eller två. Min mössa är försvunnen. Det kan eventuellt ligga i en spya i ett dike. Och jag är sjuk. På riktigt den här gången, jag är inte bara trött och slö.


Klara
nu har du börjat få stil på den här bloggen.
http://klaraspanikblogg.blogg.se/
2009-11-24 • 00:02:03


klas
hmmm vad har jag gjort som jag inte gjort förut?
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-11-24 • 00:07:12



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0