ser bältet från stolen

Jag har precis spelat färdigt machinarium. Det kan vara ett av de häftigaste spelen jag någonsin kommit över. Det är ett fint spel. Det är genialiskt spel. Det är ett mysigt spel. Det är ett perfekt spel.

Nu är jag snart inte bakis längre. Jävla jävla etage. Det enda som skedde var att allt mitt agg mot etage bekräftades. Det är inte kul längre. Jag kan helt ärligt säga att minst 75% av tiden där spenderades i baren. Och resten på balkongen.  Och det blev ju inte bättre för att allt vettigt folk var på rådis. Vilket vi också borde ha varit. Men eftersom vi ganska sent kom på att vi skulle på krogen fick vi inte plats. Men han hade en fin mustasch tror jag, lite som murdock. Och anledningen till att jag gick till etage istället var att en full och dum gustav betalade in mig. Jag måste sluta gå på det enkla knepet. Farväl etage.

Nu är josefine på ikea och det är nästan jag också. Jag slösurfar på deras hemsida. Och det är nog på sin höjd så mycket jag kommer anstränga mig idag. Trött påse-mode. Som i måod.




Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0