sovjetcombat1

Konsten att få växel. Jag hatar när man köper något och får kvittot och eventuellt sedlarna i handen, och sen mynten som topping. Det är så dumt dumt dumt. Då det finns en oerhört bristande friktion mellan dessa måste man mer eller mindre surfa ner mynten i plånboken. Skulle det vara så att man inte missar plånboken tar det ändå längre tid än om man skulle få mynten i handen och sedlar/kvittot ovanpå det. Då kan man lätt placera sedlarna där de ska befinna sig och sedan lägga mynten på dess rätta plats, och gå samtidigt. Det är ju helt fantastisk vad mycket effektivare världen skulle bli om det fanns mer tankekraft i människorna bakom kassaapparaten.


Olof
ja fyfan vad jag haaaatar det!!! blir alltid jättesvettig och måste gå bort med allt bakom kassan och stå och fixa den medan 3 kunder har hunnit betala och gått därifrån inna jag är klar!
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-11-08 • 00:08:40


Albin
Jag ger faktiskt alltid tillbaka mynten först. Upptäckte problemet och åtgärdade det. Jag är nog världens bästa människa.
2009-11-08 • 17:06:51

klas
jag är mycket stolt över dig!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-11-08 • 17:33:37



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0